Pizarra d'Scariolo

A banda dels aspectes ja comentats, voldria posar ènfasi en l’última pissarra de la taula que s'ha vist anteriorment: “La Pizarra de Scariolo”. Aquesta pissarra és la que ha utilitzat un entrenador de gran prestigi (Sergio Scariolo, a hores d’ara tècnic de la selecció espanyola de bàsquet) durant el Mundial de Turquia, disputat aquest mateix estiu, per tal de donar instruccions als jugadors de la selecció espanyola.

 

El disseny i “funcionament” d’aquesta pissarra és diferent de totes les altres ja que s’assembla a les pissarres de joguina dels nens petits, en les quals els dibuixos s’esborren passant d’una a banda a una altra un tros de plàstic que en sobresurt.

 

Aquesta atípica pissarra la van posar a la venda a la web de la Federació Espanyola de Bàsquet (FEB), a un preu de 20’30 euros, els quals anaven destinats a Caritas. Cal dir que, tot i l’èxit de la pissarra, no va poder evitar la derrota d’Espanya a quarts de final.

 

A continuació, teniu una notíca relacionada:
Scariolo presenta la pizarra de la Fundación Cesare Scariolo

05/05/2010 El seleccionador nacional masculino, Sergio Scariolo, ha presentado oficialmente este miércoles en Madrid el prototipo de pizarra diseñada por él mismo en colaboración con la FEB y la Fundación FEB 2014 con el objetivo de generar beneficios a través de su comercialización para financiar programas sociales de la Fundación Cesare Scariolo.
El técnico ha presentado la pizarra en Madrid este miércoles coincidiendo con la presentación del Circuito Basketd3 (Tribasket / Objetivo Singapur). Scariolo ha definido la pizarra como “una herramienta de trabajo muy útil para los entrenadores y que además servirá para ayudar a la Fundación Cesare Scariolo a conseguir alcanzar sus objetivos”.
La Fundación Cesare Scariolo tiene como objetivo ayudar de los niños enfermos de leucemia y linfoma. El seleccionador español también ha querido agradecer a la FEB y a la Fundación 2014 su apoyo “en una iniciativa en la que estamos dando pasos de la mano”.
La pizarra se comercializará próximamente y podrá ser adquirida en Tienda FEB

Link: http://www.feb.es/NoticiaDesarrollo.aspx?idNoticia=32774